Match Maker Methode
Speciaal voor klein -en middenkleinbedrijf faciliteren wij de ultieme match tussen opdrachtgevers en Virtual Assistants (VA’s) op het gebied van o.a. Office Support, Marketing & Sales, Finance, Websites, Tekst en ontwerp, Evenementen en Social Media via de unieke Match Maker Methode.
Match Maker Methode
Speciaal voor klein -en middenkleinbedrijf faciliteren wij de ultieme match tussen opdrachtgevers en Virtual Assistants (VA’s) op het gebied van o.a. Office Support, Marketing & Sales, Finance, Websites, Tekst en ontwerp, Evenementen en Social Media via de unieke Match Maker Methode.
Flexibel en per direct je vacature ingevuld zonder veel tijd te steken in de zoektocht!
‘’Vreselijk is het, ik krijg de vacatures niet ingevuld met de juiste mensen waardoor ik de stroom aan klanten dus niet aan kan. De overige personeelsleden klagen en de klanten ondertussen ook!! Dit geeft veel stress, negativiteit, klachten en liquiditeitsproblemen. Er moet echt snel iets gebeuren, de groei en voortgang van mijn bedrijf staat stil.’’
Klinkt dit herkenbaar? Met onze Match Maker Methode vind je snel en gemakkelijk geschikt personeel! Dit komt omdat wij het tijdrovende werk van het zoeken naar een geschikte kandidaat uit handen nemen.
B espaar op de loonkosten
Door gebruik te maken van onze VA’s bespaar je op je loonkosten omdat een VA inhuren kostenefficiënter is dan iemand op de loonlijst te nemen. Hiermee worden bijvoorbeeld kantoor-, ziekte- of reiskosten bespaard.
Wat kost de werving van personeel?
Nieuw personeel werven kost geld. Loonkosten, maar ook het vinden en in dienst nemen van het juiste personeel kost veel geld. De gemiddelde kosten voor werving en selectie die een bedrijf maakt, dat geregeld nieuwe werknemers aanneemt, bedragen al gauw zo’n
€ 15.000,- per jaar
D e Match Maker Methode van VA-Point
Met onze match maker methode:
- Vind je snel en gemakkelijk geschikt personeel, omdat wij het tijdrovende werk van het zoeken uit handen nemen.
- Bespaar je op je loonkosten omdat een VA inhuren kostenefficiënter is dan iemand op de loonlijst nemen. Je hebt geen personeelskosten zoals kantoor-, ziekte- of reiskosten etc.
- Huur je een expert in op het zoekgebied waardoor je bedrijf naar een hoger level wordt gebracht en gestroomlijnder loopt. Dit betekent dat de organisatie sneller groeit en er gemakkelijker cash flow binnenkomt.
- Wij beschikken over gekwalificeerde VA's en voeren de voorselectie uit.
- Besteed je je werkzaamheden uit die de ondernemer nu nog zelf doet aan een VA waardoor het bedrijf meer structuur krijgt, professioneler wordt en er efficiënter gewerkt wordt. Jouw focus komt op de juiste taken te liggen en dit brengt meer winst voor de organisatie.
- Huur je flexibel een assistent /personeel in, waardoor je op elk moment kunt op- en afschalen zoals gewenst
- Krijg je als ondernemer weer tijd om de dingen te doen die je het liefste doet en waar je gelukkig van wordt!
Investeer vandaag nog in de beste match voor jouw bedrijf!
Na het uitzetten van de zoekopdracht, gaan wij aan de slag voor jouw onderneming, VA-Point zet de volgende stappen, om met uiterste zorg, de meest geschikte kandidaat voor jouw onderneming te selecteren.
Wil je meer hierover weten? Plan dan een gratis en geheel vrijblijvend 1-op-1 VA-Adviesgesprek in en informeer naar de mogelijkheden voor jouw onderneming.
- VA-Point zet een zoekopdracht uit in ons professionele netwerk
- Wij selecteren geschikte professionals
- Wij voeren diverse gesprekken met geschikte kandidaten.
- De meest geschikte kandidaat wordt voorgesteld aan de ondernemer.
- Bij een match kan de VA-er snel aan de slag.
- Doordat VA-Point dit hele traject verzorgt bespaart de onderneming veel tijd en geld aan adverteren en de zoektocht.
- VA-Point neemt de volledige sollicitatie procedure uit handen.
- VA-Point verzorgt tevens de administratieve en contractuele afwikkeling
- Wij faciliteren indien gewenst, het implementeren van het online werken.
- Wij inventariseren en begeleiden het on-boarding proces, op aanvraag
Wij van VA-Point staan klaar om je te helpen in de zoektocht, maar ook bij overige uitdagingen die het online samenwerken met zich mee kan brengen. Door onze ervaring, ons fantastische netwerk van gemotiveerde en goed opgeleide Virtual Assistants, vinden wij voor jouw bedrijf snel de juiste professional!