ondernemer
ondernemer
Ontdek de voordelen van VA-Point en lees hieronder alles over onze Match Maker methode en de ervaringen van anderen die je al zijn voorgegaan.
Waar onderscheiden wij ons in binnen VA-Point?
Door jarenlange praktijkervaring (ruim 20 jaar!) weten wij exact waar de uitdagingen liggen. Daarom zijn wij in staat bedrijven en ondernemers veel uit handen te nemen in deze zoektocht.
Dit kun je terug zien in:
- De extra zorg die wij besteden aan de juiste match
- Het voorbereiden van de start bij een bedrijf zodat er tijdens het onboarden geen tijd en dus ook geld verloren gaat.
- Alle VA's spreken wij van tevoren persoonlijk. Zo garanderen we dat de ultieme match tussen betrouwbare VA's, met de juiste normen en waarden, en de opdrachtgever.
- Volledige profielschets van iedereen die zich bij ons aanmeldt
- We bouwen een relatie op met de VA. Omdat wij onze VA's bij meerdere opdrachtgevers inzetten weten wij exact de kwaliteiten, flexibiliteit van de betreffende persoon en of dit past bij jouw onderneming.
- Wij besteden extra aandacht aan het persoonlijk afstemmen met de opdrachtgevers wat de wensen zijn en waar ze behoefte aan hebben.
Wat levert dit op voor jou?
- Op een snelle manier goede mensen aan het werk voor je organisatie
- Door goed gekwalificeerde mensen neemt de kwaliteit van de bedrijfsvoering toe
- Dit verbetert de concurrentiepositie
- Bespaar geld door de werving uit te besteden aan VA-Point
Wat kost de werving van personeel?
Nieuw personeel werven kost geld.
Loonkosten, maar ook het vinden en in dienst nemen van het juiste personeel kost veel geld. De gemiddelde kosten voor werving & selectie die een bedrijf maakt, dat geregeld nieuwe werknemers aanneemt, bedragen al gauw zo’n € 15.000,- per jaar.
Lees hieronder meer over onze manier van werken, en ontdek hoe klanten dit hebben ervaren.
flexibel en per direct je vacature ingevuld zonder veel tijd te steken in de zoektocht!
‘’Vreselijk is het, ik krijg de vacatures niet ingevuld met de juiste mensen waardoor ik de stroom aan klanten dus niet aan kan. De overige personeelsleden klagen en de klanten ondertussen ook!! Dit geeft veel stress, negativiteit, klachten en liquiditeitsproblemen. Er moet echt snel iets gebeuren, de groei en voortgang van mijn bedrijf staat stil.’’
Lees hieronder meer over het verhaal van Marco, en op welke manier VA-Point deze problemen kan oplossen!
Marco Veldman - "Het moment dat ik Nee moet zeggen komt dichterbij..."
Marco Veldman is de eigenaar van een middelgroot goedlopend bedrijf in de financiële dienstverlening. Zijn bedrijf is gevestigd in Utrecht. Hij ondervindt ontzettend veel stress en frustratie omdat hij zijn klanten niet of niet naar behoren kan bedienen. De positieve flow is verleden tijd. Het is alleen nog maar hollen, draven en brandjes blussen. De productiviteit schiet naar beneden en het werkplezier is ver te zoeken.
Het moment dat hij NEE moet gaan zeggen tegen nieuwe klanten komt steeds dichterbij…. Maar er is gewoonweg geen geschikt personeel te krijgen. Het valt hem op dat het ziekteverzuim van zijn medewerkers hoger is geworden en de sfeer op de afdeling vaak gespannen is. Hij probeert dit wel om te zetten door de mensen complimenten te geven voor al het werk wat ze verzetten. De beloning is prima maar hij vreest dat goede mensen vertrekken of dat ze langdurig in de ziektewet komen te zitten.
Al geruime tijd heeft hij contact met diverse uitzendbureaus en recruiters. Daarnaast plaatst hij ook vacatures op alle vacaturesites. Maar helaas, er wordt minimaal gereageerd. En als er een kandidaat tussen zit dan blijkt deze al weer een baan te hebben gevonden. Of de kandidaat voldoet niet aan de voorwaarden en wensen (die al behoorlijk lager liggen dan aan het begin van deze zoektocht).
Mogelijk herken je veel punten hiervan in jouw huidige situatie en weet je ook even niet meer hoe je dit probleem kan oplossen?
Wij begrijpen dat je met je handen in het haar zit en je snel en gemakkelijk goed personeel wilt vinden. Daar hebben wij dé oplossing voor.
Speciaal voor klein- en middenkleinbedrijf faciliteren wij de ultieme match tussen opdrachtgevers en Virtual Assistants (VA’s) op het gebied van o.a. Finance, Techniek, Sales & Marketing en Office Support via de unieke Match Maker Methode. Via deze methode besparen opdrachtgevers veel tijd, kosten en groeit hun bedrijf moeiteloos door.
Wil jij ook snel en gemakkelijk vakkundige mensen vinden zonder dat het geld- en tijdrovend is? Wij helpen je graag aan topprofessionals die flexibel en per direct aan de slag gaan.
Kom met ons in contact en boek jouw afspraak direct in onze agenda!
waarvoor kan ik een VA inzetten?
Er zijn ontzettend veel werkzaamheden waar een VA voor kan worden ingezet. Hieronder enkele voorbeelden van werkzaamheden die je kunt uitbesteden aan een Virtual Assistant.
Office support
- Agendabeheer
- Projectplanning
- Structureren administratie
- Notuleren
- E-mailbox organiseren
- Afspraken inplannen
Websites
- Website beheer
- Webteksten schrijven
- SEO Optimalisatie
- Google analytics
- Funnels bouwen
- Online academies bouwen
Marketing & Sales
- Advertenties plannen
- E-Mail marketing
- Content creatie
- Strategie bepalen
- Leads opvolgen
- Aquisitie en klantencontact
Evenementen
- Draaiboek en begroting maken
- Technische ondersteuning
- Promotie evenementen
- Personeel en vrijwilligers regelen
- Sponsoren benaderen
- Ticketverkoop coördineren
Finance/Boekhouding
- Maken en verzenden van facturen
- Bankmutaties verwerken
- Debiteuren/Crediteuren beheer
- Salarisadministratie verzorgen
- BTW Aangifte
- Inboeken inkoopfacturen
Social media
- Opzetten & beheer social media accounts
- Maken van berichten
- Optimaliseren bestaande profielen
- Social media strategie bepalen
- Online magazines / visuals maken
- Branding